Ece-Yesil Kızlar hayırlı akşamlar, haftaya 4 kasımda nasipse oğlumu kucağıma alıcam sezeryanla ama bugün aşırı ağrım var aşağıya baskı yapıyor doğum belirtisi olabilir mi sanki tekmeliyor gibi 🙄
Asliiiiiiiiii42 Ece-Yesil bel agrın da yoksa aynı zamanda telaşlanma canm tabi tedbirli ol uzan ve ayaklarını yukarı uzat bu seni biraz da olsun rahatlatacaktır
esloka Ece-Yesil yorulunca da ağrıyor bu doğum belirtisi sayılmaz doktor onu düşünmüştür gidişatına gore vermiştir günü bu ağrılar som zamanda normal benim suan 37 ama alt bolgem çıkacak gibi
Ece-Yesil Asliiiiiiiiii42 yok bel ağrım canım normalde suyuda azaldı dedi doktor hareketleri azdı ama bugün aksine çok hareketli
Ece-Yesil esloka biz 38+2 yiz şuan makat geliş olduğu için planlı sezeryan bizim ki ama bende anlamadım bütün gün yattım aslında bakalım şiddetlenirse giderim acile