Merhaba kızlar:) Size bir şey danışmak istiyorum.
17+1im bütün. Oğluşum gelecek 😊 ve ilk gebeliğim. 26 yaşındayım. 2li testimde sıkıntı çıkmadı doktor da 3lü teste gerek olmadığını ancak AFP testi yapacağını söyledi. Testte MoM değerim 3,69 Çıktı. 2,5 üstü riskliymiş. Beni bir perintaloga sevk edeceğini söyledi. Bizim aklımıza hemen spina bfida geldi ve dünyamız başımıza yıkıldı çok üzüldüm. Bugün perintalogtan geldik detaylıca inceledi bebeğimizi fakat hiçbir sıkıntı olmadığını omuriliğinde açıklık olmadığını ve organlarının iyi geliştiğini söyledi. Ama bundan sonra dikkat etmem gerektiği, ilerde bebekte gelişim geriliği ya da bende tansiyon yüksekliği olabileceğini ya da hiçbir belirti vermeyeceğini söyledi. Aranızda AFPsi yüksek çıkan var mı acaba? Nelere dikkat ediyorsunuz sizin doktorlarınız neler dedi merak ediyorum 🙏🏻🙏🏻