Kızlar mınnos anne adayları hepınıze merhaba ben şerife bu ılk gebelıgım bugun ılk defa doktora gıttım son adet tarıhım 14 eylul ama ben 10 gun sonra bebıs yapmaya karar verdım doktora gore 6 haftalık hamıleyım ama bana gore 5 …bu yuzden kese 5 mm kucuk dedı bebege gore ama kalp atısları cok normal doktor moralımı bozdu daha ılk gunden suan kesenın boyu 14 mm haftaya tekrar gel 20 mm olması lazm ddı lutfen bu konuda yardımcı olursanız sevınırım