Dnzz888 Arkadaşlar geniz akıntısı sorunu yaşayan var mı? Sürekli tükürme ihtiyacı duyuyorum ve tükürüyorum elimde peçeteyle dolaşıyrm ve geçmiyor..Tükürmesem mide bulantısı yapıyor.Var mı bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan ??
Minnosunannesiii Dnzz888 nar canım soyup her odaya koydum ağzımda hafif tat bıraktığı için sıkıntı olmuyor ama yemediğim zaman ağzımda tatsızlık ve sürekli tükürme artık midem bulanıyordu
endobeybi Dnzz888 burun yıkama kitlerinden alıp deneyebilirsiniz, kullanınca baya temizliyor genizi. Hiçbir zararı yok 😌
Dnzz888 Amann olması da kimseyle temasım da yok sanmıyrm corona olduğunu.Başka bir belirti olursa tabi ki test yaptırırım.
Oykuaygun Dnzz888 korkuyorum artık o yüzden söylüyorum benim de kimseyle temasım yoktu pozitif çıktı 😒
Oykuaygun Dnzz888 kuzenim yeni oldu onun geniz akıntısıyla başladı benim hiçbir belirtim yoktu ama şuan gribim diyebilirim yani hastalığın gripten Bi farkı yok. Çok teşekkür ederim 🙏 beni de yanlış anlamayın lütfen iyiliğiniz için söylüyorum 🌼🌼
Dnzz888 Oykuaygun yok canım olur mu öyle şey neden yanlış anlayayım teşekkür ederim ilginize 💐 en yakın zamanda iyileşmenizi diliyorum🙏🏻😘
Dnzz888 endobeybi onu da denedim ama sadece 2 gün ,etki etmeyince bıraktım.Prilam dr kullanıyrm bulantı ilacı belki de onun bir yan etkisi,bırakmayı deneyeceğm.