NefesDeniz Ebru2432 Beennnn 🙋🏻♀️😉 5.haftada keseyi gördü doktorumuz ve ikiz dedi..kan tahlilimde sonuç baya yüksekti ama doktor ordan çok anlamak mümkün değil ancak kesede görmemiz lazım demişti
momelif Ebru2432 cift yumurta ikizi ise keseler goruldugunde gozukuyor tek yumrta ikizi ise 8.9. Haftalarda anca belli olabiliyor bu genel bilgi tabi daha gec ogrenenlerde var
Asel12 Ebru2432 benim 5 haftalıkken doktora gittiğimde bitanesi gözükmüştü 7 haftalıkken gittiğimde ikincisi gözükmüştü canm öyle de olabiliyor
Ebru2432 NefesDeniz işte kanda ne zaman cıktı nasıl oldu acaba benim adetim 5 gün geçti bir şey yok da acaba ikiz gebelikte geçmi oluyor diye merak etrin
isimsiz123 NefesDeniz ilk değeriniz kaçtı benim değeri 1.167,5ti korkuyorum değerim düşecek diye keseye daha gitmedim gidene kadar da araştırmaya çalısıyorum
NefesDeniz Ebru2432 Adetin geçtiyse yaptır kan testini sende bende senin gibi gecikmiştim hemen kan tahlili yaptırdım orda oran oldukça yüksek çıktı hemen doktoruma gönderdim randevu alıp gittik ve 5 haftalık hamile olduğumu söyledi.
melike14 Tek yumurta ikizi 7.haftamda doktorum tek kese içerisinde iki minik kalp atışı dinletmişti 🥰
NefesDeniz Ebru2432 1.20 mi benim 19bin lerde filan çıkmıştı kanda değerim..normalde 5.0 üstünde olması gerekiyor sanırım gebe olmak için
Ebru2432 Asel12 ne kadar cıktı peki simdi kaç hatalık hamilesin inş o zaman pazartesi tekrar yapayım ins benimde güzel çıkar dua et olurmu🤲
Ebru2432 Asel12 bende yaptım ama hala çıkmadı işte sen ne zaman yaptım iğneyi adetin ne zamandı tam yazar mısın rica etsem
Semahasan001 Ebru2432 kusura bakmayın lütfen gebelik testleri genelde sabah ilk idrarla yapılması uygun olarak görülüyor tabi ama siz bilirsiniz ben sadece sormak istedim