Canım anneler🌸 hani böyle bir yeriniz morarır tek bir nokta sadece dokunduğunuzda acıdığını hissedersiniz ya, aynı o şekilde karnımın alt bölgesinde tek bir noktada ağrı var. Yaşayanınız varmı internetten bakmakta istemiyorum farklı bir sürü şey var. Acaba normal mi 16+2 deyim şuan