Kızlar doğum yapalı 55 gün oldu. Size birkaç tavsiyem olacak.
eğer normal doğum yapma şansınız varsa kesinlikle yapın. Sancıyı o an çekiyorsunuz doğum bitikten sonra hiç ağrı kalmıyor.
🔅doğumdan önce nefes egzersizi çalışın ıkınırken çok yardımcı olacak.
🔅doğumum kolaydı. Ben her gün neredeyse on bin adım attım. Pilates topunjn üstünde doğumu kolaylaştırıcı egzersiz yaptım. Bir de sümme sebile yesserah dedim hep😬 bence bu yüzden kolaydı.
🔅toplam dikişim 4. Ikınırken nefes egzersizi yaptım.
🔅bol bol uyuyun. Doğumdan sonra pek uyku düzeniniz kalmıyor. Çünkü bebeğiniz sürekli emmek istiyor. Çok sık kalkıyor. Buna hazırlıklı olun.
🔅bebeğim sarılık olmadı. Sütüm gelmişti ilk gün ama ben yine de meme mama şeklinde gittim ilk bir ay. Ama şu anda sadece anne sütü içiyor.
🔅sütünüzü uyuyarak, su içerek. Yeşillik yiyerek arttırabilirsiniz. Rezene çayı, milktea de bende süt yaptı. Ve sakın stres yapmayın.
🔅bebeğiniz ağlayacaktır. Kolik olabilir. Kendinizi strese sokmamaya çalışın. En önemlisi sütünüze güvenin.
🔅yanınızda en az on beş anne ya da kayınvalidenizi
isteyin. Çok ihtiyacınız olacak. Siz bebekle ilgilenirken ev işleri yemek olmalı🥶
🔅doğum kiloları bir anda gidiyor. 65 ile hamile kaldım 80’ile doğum girdim. Son ay çok kilo aldım ben. Doğumdan 10 gün sonda 68 kilo oldum.
🔅bebeğiniz ile sürekli temas halinde olun. Eğer aç kaldığını düşünüyorsanız mama takviyesi yapın. Doktorunuza da danışarak tabii ki🥰
🔅sütün yetmiyor diyenleri de kapı dışarı edin. Sütünüze güvenin sürekli sütünüzün bol olduğunu düşünün ki artsın. 🤪 işe yarıyor cidden😏
benim tavsiyem bunlar ve son olarak hiçbir doğum şeklinden korkmayın. Hepsi kendi içinde kişiden kişiye göre değişecektir. Sezaryen olduğunuz diye sütünüz gelmeyecek diye bir kaide yok.🥰