Merhabalar anneler. Bir gün doğum hikayemi yazacağımı hiç tahmin edemiyordum. Çoook uzun bir yoldan geldim çünkü. Ilk gebeliğimde bebeğimi 9.haftada kalbi durduğu için kaybetmiştim aradan bir yıl geçmedi tekrar hamile kalmıştım. Biraz fazla nazlıyım galiba hep yatiyim dinleniyim arastiriyim saglikli besleniyim diye diye gecti hamileliğimin ilk ayları. Tabi enfeksiyon olmazsa olmazımız çok çektim.6 ay güzel gecti ihtiyaclarini aldim bebisimin dinlendim arada gezdim dolastim karnimin buyumesinin keyfini cikardim. Kilolar umrumda degildi bebegimi saglikla kucagima almakti tej derdim. Bir gün bi baktım sol kasığımda şiddetli bi agri gecer dedim bi kac gün bekledim gecmedi. Dokdoruma gittim idrar yolu enfeksiyonu ddi ilac verdi gnderdi. Aksam agrilarim artti acile gittik apandist dediler yatisim yapildi. Bebegim daha 26 haftalikti onu kaybedicem diye korkuyla ne yapacagimi bilemeden ertesi gün ameliyat oldum. Bebegim iyiydi cıktığımda küçük kasılmalarım vardı gecer dedim narkozun etkisidir ben bile zor dayandım. Bir hafta hastanede yattiktan sonra cıktım evde 2. Gün suyum gelmis ama ben altima kacirdim saniyorum cünkü cok gelmemisti. Ertesi gün kontrolum vardı şansa dokdor suyumun geldigini soyledi ve baska hastaneye sevk etti. Üniversite hastanesinde tam 2 ay yattım. Gittimde 27. Haftadaydim dokdor gebeligi sonlandiracagini söyledi. Kendimi sıka sıka serumlarla ilaclarla 33. Haftaya kadar geldim artik damar yolu kalmamisti kollarim mosmordu. Stres korku canimin yanmasi derken kendimi iyi hissettigim icin imza atip ciktim artik hastahaneden. Bir haftada evde dayandım 34+3 de özeldeki dokdoruma kontrole gittim ve suyun cok azaldigini nst de sancılarımın artık çok arttığını doguma almasi gerektigini soyledi. 20 ekimde saat 1 bucukta oğlumu doğurdum 👼 4 tane celeston vurulmama ragmen nefes sorunu vardı. Idrar yolu enfeksiyonum oldugu icin bebegede gecmisti antibiyotik tedavisi basladilar 😔 10 gündür kvezde enfeksiyonu ve solunum sıkınsı çok şükür geçti ama yediklerini kusuyomuş sindiremiyomuş 😔 biraz daha kvezde kalıcak. Onun icin cok acılar cektim cok seye dayandım. Umarım oda benim için direnir. Dualarınızı bekliyoruz miniğimle 😔🤲🏻