Cansu-06 Merhaba arkadaşlar. İkili taramam temiz çıkmıştı ama dörtlü tarama sonucuma riskli dedi doktor😞 böyle bir durum yaşayan var mı? Moralim çok bozuldu
anneadayi33 Cansu-06 benim ikili test sonucu bugün oldu temizdi çok şükür dörtlüyü kendisi mi istedi dr
Minnosunannesiii Cansu-06 ben yaptırmadım ikili tarama testi allah korusun birşey çıksa ne geliyorsa Allah’tandır rabbim 3 sene sonra bana vermiş asla aldırmam bari öğrenip geri kalan 6 ayımı kendime zehir etmeyeyim dedim
Cansu-06 Minnosunannesiii evet risk çıkınca insanın morali bozuluyor Allah inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Minnosunannesiii Cansu-06 doktorumda aynısı söyledi dedim eğer birşey çıkıp tedavisi varsa yapalım ha dersen yok tedavisi öyle kalacak kaldın dedim oda eğer aldırmamakta kararlıysan yaptırma dedi