Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyım. 10. hafta kahverengı akıntım oldu ertesı gun doktora gittiğimde doktor hersey yolunda yorgunluktan olabılır dedı 1 hafta sınra aynı sekılde kahvengı akıntım oldu bu sefer doktor cok az kanaman var uc gun surer etkısı dedı en son pazar gunu bu sefer baya baya kırmızı sekılde kanamam oldu hastaneye gıttık serum falan verdıler 1 hafta evde yattım hala 4 gun gecmesıne ragmen kahverengı seklınde az az devam edıyor baska doktora da gıttım o da aynı sekılde bebekte problem yok progestana devam et dedı ancak ben cok endıselenıyorum neden oluyor yanı bu benım gıbı yasayanlar var mı