Dyguklc benim o haftalarda olduğunda bol bol su içmemi önermişti sağlık ocağındaki ebe, kan değerlerimde enfeksiyon gördükleri için ama yüksek değildi şu anki kadar da akıntım kaşıntım yoktu. Fitil veya antibiyotik bebeğe zararı yok zaten ama kaşıntın çoksa krem de verebilir canım hiç endişelenme yok yere, çözümü olan şeyler bunlar