Zsnbr Byztk yok canm benm bebek gayet yerinden memnun enzimlerim çok yüksek ve asırı kasıntı oluyor Buda bebeği strese sokuyor yani heran olabilir ddi ölüyorm ben kasıntıdan ve değerlerim git gide yükseliyor bebeğe zararı yok ama beni etkiliyor onun dışında asla doğum belirtim yok
nebile-29 Zsnbr et yemeyi ve yağlı yemeyi kesin benimde çok yüksekti bı ay dikkat ettim düştü hemen benin
Zsnbr Sinemcetin20 Allah yardımcın olsun. Valla canm benm evimde olmak istiyordum ama düşününce kmsem yok benmde orda eşimden başka. Kaynanam zaten var ama yok Allah’ından bulsun. Günlerce hastanede yattım bak memlekete geldim annemlerin yanına günlerdir hastanelere gidip geliyor iyi haber alamamıyorım daha arayıp sormamış. Gerçi bndn snra da boş yani evimden içeri de giremez. Ama sanırım Bnm burda doğum yapmam daha iyi olcak 🤦🏻♀️
Sinemcetin20 Zsnbr benim annemle babam 11aylikken boşanmış anlicagn annem var ama tanimiyorum annemi beni bakn buyuten babaanenme rahmetli dedem oldu
Zsnbr Sinemcetin20 😞😞 çok üzüldüm cNm ya. Eşinin ailesi niye gelip gitmiyor allahım böyle insanlardan nefret ediyorm ha
Halimecan Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım bende 30+1 benimde kızım olcak sürekli aşşagıda oynuyo ve çok fena baskı uyguluyor. Korkuyorum bende doktora gitmedim belirtileri neydi senin canım nasıl anladın
Havacianne Zsnbr geçmiş olsun canım ben 1100 Gr doğmuşum.. sen bol dua et muz kaşar peyniri ceviz ye ve ayağa kalkma.. çok sıcak su ile duş alma canım
Zsnbr nebile-29 bende dikkat ettim ama düşmedi daha da yükseldi en son ne zaman et yedigimi hatırlamıyorum ama hcbi değişim olmadı