Zsnbr İyi akşamlar kızlar bugün tam 30. Haftamdayım doğum riskim var doktor 32yi zorlamaya calısalm ddi ama hiçte belli olmaz ddi. Bebek 1500 gr sizce en hızlı nasıl kilo aldırabilirim🤦🏻♀️ Yada öyle bi imkanım var mı ya 2 günde bi hafta da ne kdar toparlsam iyi
Elmaveannesi Zsnbr gecmis olsun canim allah yardimcin olsun. Muz, kaşar, haşlama yumurta,badem, ceviz kilo aldiriyor diye biliyorum.
Nurunsl Zsnbr et ürünleri canm sık ye. Ama genetik bu kilo işi umarım alır birazdaha. Gelişimi iyi olsun kilosu önemli değil 🙏🏼 Neden erken doğum riskn var
Sinemcetin20 Zsnbr bende 32+5 te sancimdan dolayı 3cu sezeryni oldum 22gundur bebegm kuvezde insallh erkn dogmaz bebegn benimkinin kilosu 2kilo 100grdi
Mervetekmn Zsnbr merak etme güç birşey olmaz ben 5,5saylık 750gr çapada doğmuşum suan 27yasında 8 aylıkhamıleyım bende 30+1olcam benımde erken riskim var ama korkmuyorum Allah’ın ıznıyle ben yaşadıktan sonra herkes Yaşar ve yasıyorda 🌸içini ferah tut kilosuda yerıne gelır hersey olur 🌸 süt yoğurt cevız badem fındık yiyebılırsın 🌸
Zsnbr Elmaveannesi kaşar yağlı olduğu icin maalesef yiyemiyorum ama diğerlerini yiyorum tam gaz devam edim
Zsnbr Nurunsl et yasak 🤦🏻♀️ Karaciğer enzimlerim asırı yüksek bi türlü düşünemiyorlar bir aydır 590larda asla düşmüyor normalde 40 olması gerekiyor. Kaşıntıya çeviriyor her yerm yara içinde doktor alacaz büyük ihtimal ddi
Sinemcetin20 Zsnbr evet besleniyo hicbir cihaza bağlı dgl biberonla besleniyomus 50ml süt icmis pazartesi gnu ama dha cikarmiyo doktor
Zsnbr TY123 karaciğer değerlim acayip yüksek durumda canm düşüremiyolar bi türlü dünya kdar ilaca rağmen asla değişim göstermiyor
TY123 Zsnbr benim bebek asagıya inmiş doktor cok erken dedi asagı inmesi için inşAllah 30 görürüz dedi bekliyoruz bizde
Asliiiiiiiiii42 Zsnbr kuzum muz ye muz direk bebeğe klo yapıyor aynı zamanda kaşar ye kadar da bebeğe klo yapıyor
Zsnbr TY123 ay cok kötüymüş 🤦🏻♀️ Allah yardımcın olsun inşallah bana ddi zorlayabilsek 32 ama işte ne kadar zorlıcsz 🤦🏻♀️ Suan kilosu nasıl peki
Yenibebekyeniheyecan TY123 bolca dinlen bi tek tuvalete kalk bende 28 haftadan yatakdayim hem kanamam var hem bebek çok aşağıda çok şükür 30.3 olduk igne ilacla ve dinlenme ile geldim bu güne kadar
TY123 Zsnbr amin canım sanada Rabbim yardım etsin kilosuda bi kiloya yakın biraz düşük geldi bana ama haftaya tekrar gidicem bakalım nolacak 🤲🏻
Zsnbr TY123 haftana göre iyi canım benm 30. Hafta daha 1500 🤦🏻♀️ 2yi doldursaydım en azndn biraz daha iyi olurdu. Az önce bi postta okudum 2500 doğmuş ona rağmen 25 gündür küvesdeymiş bebek