Sineemiis Bennnn benim 3 kaybım var canım ilki düşük 2. Kimyasal 3. Kürtaj şimdi 4. Bebeğime hamileyim 7. Haftada coraspirine ve oksapara başladım ilk başlarda günlük 6 hap bi iğnem vardı progestanda kullandım ama vajinal olarak çünkü içdiğimde beni çok kötü yapıyordu sende doktoruna sor vajinal al şimdi ise 30 haftama kadar geldim doğuma kadar iğneye ve coraspirine devam