23 Ekim’de belden uyuşturma ile Sezeryan oldum .. Dogumhanede üşüme dışında hiçbir skıntim olmadı .Başkalarının dediği kadar korkutucu olmadığını gördüm ,tabiki de canın yaniyor Sezeryan sonrası ama ilk ayaklanma yürüme kalkma bunları sendelemeden bir kerede yaparsanız herşey sizin için kolay olacak 2 gün sonra hiçbir şeyim yoktu diyebilirim 🤩 İnsan evladını görünce acı falan çok önemli olmuyor 🥳Kendinizi hiç korkutmayin ve kasmayın derim 🤗Herkese hayırlı doğumlar