Dyguklc Merhaba anneler biz 14+5 haftaligiz cokta zayifim doktor daha cabuk anlarsin demisti hareketlerini falan ama benim sorum su son bikac gundur karnimin ici gidiklaniyo disi degil bu sizce neden oluyo olabilir varmi benim gibi yasayan 😀
Kubrayt Dyguklc bende zayıfım canım benimde o şekilde oluyordu 15. Haftalarda hatta istemsizce göbeğimi kaşıyordum gıdıklanıyordu resmen 😂 sonralarda fark ettim ki gerçekten bebeğim ❤️ zayıf olduğumuz için deri de yağ tabakası olmuyor o yüzden çok net hissediyoruz. 19 haftalık hanileyim ve içerde parti falan sanırım o derece net hissediyorum. sağlıcakla gelsin inşallah 🙏
Dyguklc Kubrayt ya gercekten mi cok sukur allahima ya bizde oyle oluruz muhtrmelen iyice hissederim sizin haftalarinizda cok tesekkur ederim ya ❤ allah sagliklica dogurmayi nasil etsin sizede