Hiç çatlağım yoktu. Ta ki 37+5e kadar. Başından beri lierac kullandım. En çok tavsiye edilen ürün diye. Günde üç dört kere sürdüm son haftalarda. Ama bir gece ağrıyla uyandım . Baktım ki karnım ince bir yol şeklinde çatlamış 🤦🏻♀️ Badem yağı ve zeytinyağı da kullandım bu arada. Yani çatlayacağı varsa çatlıyor malesef. Ama bunları kullanmasaydım eminim harita gibi çatlaklarım olurdu