Deletedmom381 beste0911 Oğlumuzun adı Atlas Mesut 💙 İkinciye hamileyim kız olursa Tuana Sare ya da Tuana Ada 💜 Oda erkek olursa İlbars Ata istiyoruz 💙
Didi6 Zeyyno_ Melisa ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/melisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Merveacar97 Oglum Miraç dogacak oglum Yiğit Taha kız olsaydı Karen, mavi, Umay, vera dan bırını koyardım
Zeyyno_ Didi6 Ben bunu görmüştüm canım ama eşim koymak istedi ben o kdr isim sundum beğenmedi Melisa olsun dedi bende uzatıp onu kırmak istemiyorum çünkü bi kere byle tartışma değlde artık kızdı gibi ismini ne koyarsan koy bana sorma dedi bende herşeyde bnm dediğim oldu bunda da onn gönlü olsun artık önemli olan kişiliği sağlığı hayatı kaderi güzel olur İnşallah 🤷🤷
melek52 beste0911 Oğlumun adı Umut Enes Allahım sağlıkla Kucağıma almayı nasıp ederse kızımın adınıda Alya Nisa Koyucaz 🥰🥰🤰🤰
Chucky beste0911 kızımın adı Hatice meva ama bu bebeğin cinsiyeti henüz bilinmiyor bir işim düşünmedim o yüzden. 🙈