Merhaba 11+1 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde bebeğimin kalp atışlarını duyamadik pazartesi tekrar gel olmazsa kürtaj dedi. Bende farklı bir doktora gittim o doktorda kalp atışının oldugunu ama çok az 110 olduğunu söyledi benimle aynı durumu yaşayan var mı bebeğim yaşar mı çok üzgünüm