Aden23 ilk bebegimi 22. Haftada kaybetmiştim cnm doktorum hep rahim ağzı yetmezliğinden şüphelendi ama hiç su zmana kadar 35 mm nin altına düşmemişti ama çok fazla hareketli bir hayatım yoktu doktorum olabildiğince yürüme demisti her kontrolde de alttan rahim agzini olcuyordu bebek alisverisi derken biraz yoruldum yürüdüm ve sancılar başlayınca doktora gittik ki rahim ağzı 18 mm düşmüş iğne progestan fitil flan kullanıyorum üç gün sonra kontrolum var İnsllh uzamistir