Son adet tarihim 10 eylül ama sat 24 eylül 19 ekimde kan verdiğimde 64.4 çıktı sonra
26 ekimde 500 çıktı
28 ekimde 750 çıktı
iki güne tekrar istedi artışı beğenmedim dedi.
Bugun de sonuç 915 çıktı pazartesi kese için çağırdı görürsem sıkıntı yok görmezsem tekrar kan testi isteyeceğim dedi.Böyle birşey başına gelen varmı çok korkuyorum 😪