Sabah uyandıktan 5 dk sonra ellerim uyuştu gözlerim karardı. Eşime seslendim o geldi bi kaç saniye sonra bayılmışım. Çok uzun sürmemiş. Tansiyonumu ölçtüm 9-5 çıktı tuzlu ayran falan içtim tansiyonum düzeldi. Öğlen de deprem oldu onun korkusunu yaşadık dışarı çıktık. Şimdi de kasıklarım ve belim çok ağrrıyor. Bir şey olmuş mudur. Doktoruma yazdım dönmedi. Gitmeli miydim doktora