Aslihanilhan Merhabalar :) çatlak oluşumunu önlemek için kaçıncı haftadan itibaren yağ sürmeye başlamalıyız ? Bir de ne kullanıyorsunuz önlemek için. Bende ona göre önlem almak istedim erkenden ☺️
Mommy2b Aslihanilhan 12.haftadan sonra sürmeye başladım. Göbeğime odaklandım göbeğim çatlamadı ama kalça basende var oralara hiç sürmedim nerdeyse. Normalde kilo aldığın yerlere de odaklan. Mustela ve hindistan cevizi yağı kullandım
bebegim_28 Aslihanilhan ben bunun biraz yapı ile alakalı olduğunu düşünüyorum 38 haftalık olmak üzereyim çok şükür henüz çatlamadım hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama inanır mısın haftada bir bazen onu bile unuttum iç karnınla alakalı sanırım 🤔
Karbeyaz12 Aslihanilhan 11.haftada başladım bio oil, hindistancevizi yağı, kakao ve tatlı badem yağını karıştım, bu üçünü dönüşümlü sabah akşam sürüyorum bacak kalça gögüs göbek yanlar her yere pehlivan gibi 😂çatlamayı göze alamam şuan 21.haftamdayım
Sagiroglu09 Aslihanilhan ben badgerin göğüs ucu kremiyle çatlak kremini kullandım balsam gibi 5.aydan itibaren sürmeye başladım 2 günde bir ve henüz çatlağım yok organik bi yağ tavsiye ederim
Hyllhn Canım bende 18 haftamda başladım geç kaldım ama hindistan cevizi yağı kullanıyorum şimdilik çok az basen bölgemde var ama yağı kullandıkça artmadığını fark ettim❤️
Brcklc Ben öğrendiğim zamandan beri kullanmaya başladım dermaderm nemlendirici krem tabiki en iyi nemlendirici su bol su tuket yoksa pahalı kremler almaya gerek yok bence amaç nemli tutmak nasilsa gerisi zaten yapı meselesi