12333544 Normalde bikaç haftadır başladı hareketleri ilk gebelğim ve karnımdan çok rahmime atıyor tekmeyi çok tiksiniyorum ağrısı oluyor yaşayan yazsın lütfen 🤔
Myminik 12333544 bendede oyleydi, şimdi 31+6 haftaligiz şimdide kafasi çok aşagida soyledi doktor. Siz şimdiden çok uzanin, sakın yormayin kendinizi
12333544 Myminik gerçekten mi yani aşağıda olduğu zaman erken doğma riski felan oluyormu daha bu şikayetim için gitmedim doktora bide burda tecrübeli bayanlara sorayım dedim
Myminik 12333544 doktor bana erken doğum riski olduğunu soylemedi, ama insan rahatsız his ediyo sanki doğucak gibi. O yüzden şimdiden kendinizi koruyun diyorum, sonra adamin piskolojisi bozuluyo(
Gokmer Haftaya girmek üzereyim. Bebeğin duruş pozisyonundan dolayı ayakları aşağıdaymış. Bende 3 gündür sürekli aşağıda tekme hissediyorum
Kiymet Cevap veriyoruz normal 😋bizzat icimdeki canavar kızımda 20 ci haftalardan bu yana hep aşağılara ve genelde ayni noktaya vuruyor art Arda 😍😍