Yenigebe9 şöyle söyleyeyim benden hafif pembe sonra kahverengi leke geldi birkaç gün adetim 5 gün gecikmişti test yaptım pozitif çıktı bu çarşamba hastaneye gittim ultrasonda çıkmadı dediğiniz gibi erken olduğu için kan testinde 3 haftalık olduğunu söyledi doktor benden birkaç gün önce leke geldiğini söyledim düşük tehlikesi olabilir diye progestan ilacı verdi onu kullanıyorum 2 3 gündür leke gelmiyor şuan ama bugünde hafif sağ tarafımda kasık ağrım var