Aysesss bende 16 haftadayım bugün. Karnim sanki hafif gaz şişkinliği gibi. Hareket hissetmek için sabırsızlaniyorum. Birde ben karın gerdirme ameliyatı olmustum karnım çok şişecekmi zorlayacak mi hissedecekmiyim merak ediyorum. Çünkü karnıma dokunulduğunda hissetmiyorum. Ama bebis içerden dürtecek 😄 insAllah hissederim..