Myszfr bence çiğ köfteyi alıp evd dürüm yapıp yiyin, yeşillikleri iyice yıkarsınız, sirkeli suyla, biliyorsunuz toksoplazma mikropu olabiliyor yeşilliklerde iyi yıkamak lazım, ben öyle yapıyorum en azından... tabi bağışıklığınız varsa önemli değil...