Arkadaslar bir cogunuz biliyorsunuz 2 kaybım var bugun son adet tarihine göre 5+1 haftalık hamıleyım ultrasonda 4+4 haftalık gözüktü kese sorun değil dedi doktorum 3 4 günlük gerilik sorun oluşturmaz dedi kese yanında ultrasonda bile gözükmeyen cok minik blr kanama alanı varmış 4 5 gündür günde 1 kez olmak üzere kahverengi leke geldi doktorum progestan verdi ve duphaston verdi uzan dinlen dedi kızlar gecer mı bu bebeğim saglıcakla dogar mı ben cok yoruldum kaybetmekten 😔