Benim biraz geç oldu ama yine de yazmak istiyorum buraya doğum hikayemi
27/10/2019 pazar günü ailem bizdeydi eşim kendi annesini de doğum için yanıma getirmişti eşimin kuzeni var aynı gün hamile kalmışız ve doktorlar doğum gününü aynı tarih vermiş ama o benden 1 hafta önce normal digum yaptı o digum yaptıktan sonra uzerime aşırı bi baskı olusturmaya başladılar yok sen niye dogurmadın karnın daha düşmemiş böyle giderse dogurmazsin tabi ben hiç birini takmıyorum kafama aksma üzeri ailem eve döndü onlar döndükten sonra karnımda hafif bi kasilma olmaya basladi leke falanda gelince hastaneye gittik 3 tane hastane gezdim sancılarım 85 üstü olmasına rağmen yok daha dogurmazsin diyip eve yolladilar eve geldiğimde bi anda yoğun bi kanamam başladı bu sefer kendi doktoruma resimleri attim hemen acile gidip yatisimin yapılması gerektiğini söylediler sancılarım 100lerde 1 Cm açıklık var dogumhanede herkes bağırıp çağırıyor bende tık yok hemsireler gidio gelip bişey hissetmedigine emin misin diyor 12 saat boyunca aynı şekilde sancim 100 de ben acı hissetmiyorum kanamam devam ediyor ve hala normal dogurucam diye ısrar ediyorum en sonunda doktorum seni bu sekilde eve yollayamam kanaman var plasenta koparsa 5 dakika içinde mudahale edilmezse sende ölürsün bebekte sezeryan yapalım dedi benim başımdan kaynar sular döküldü ağlıyorum tabi normal yapıcam sezeryan istemiyorum diye her neyse eşim ikna etti beni saat 13.00 da sezeryana alındım yarım uyusturdular normalde böyle şeylerden çok korkarım ama ne olursa olsun bebegimin sağlıkla doğdunu görmek istemedim 13.20.de oğlumun sesini duydum ama doktorda bi yandan bağırıyor kızım bu bebek kordonu dolamis iki kere boynuna ve kordonu çok kısa iyiki daha fazla diretmeden sezeryana almışız seni bebegimi bana gosterdiler mosmor olmuştu yavrum hemen cikarttilar ameliyathaneden tabi ben dua ediyorum bi an önce yavrumu goriyim diye sadece o var aklımda en sonda ameliyat bitti beni odaya getirir getirmez bebegimi getirdiler çok şükür durumu iyidi verilmis sadakamiz varmış onu bana bağışlayan Rabbime sonsuz şükürler olsun şimdi 12 aylık ve 5+5 günlük 2 ci bebeğime hamileyim biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤗🐤😙