Ozge_fatih54 Merhabalar 35 haftalık hamileyim vajinada eğilip kalkarken batma hissi oluyo acaba neden olur yaşayan varmi birde bebeğin hareketlerinde azalma hissediyom normalmi acaba yoksa yeri daraldığı icinmi böyle
SnFk Ozge_fatih54 36 haftalık oldum. O batma hissi yüzünden yürüyemiyorum bile 🥺 ama bildiğim kadarıyla hormonalmiş. Bir de bebek artık büyüdüğü için baskı yapıyormuş.
Mavigozluanne Ozge_fatih54 bende de aynı durum var ama doktorum normal dedi bebeğin yeri daralıyor ☺️
Ozge_fatih54 caglanurr yok öyle çok acılı değilde sanki böyle iğneyi sokup çıkarıyor gibi neden olur acaba