Ebru2432 merhaba benimde düzensiz adetim var Pko olduğu için kan tahlilim olmam gereken tarihe göre 8 gün geçti yaptırdım 1.20 çıktı gala adet olmadım 2 ay olacak tekrar kan tahlili de vermedim yarın sabah gebelik testi yapacam geç yumurtlama olduğu için geç döllenmede olabilir diye umutlu bir şekilde bekliyorum inşallah 🙏 ikimizin sonuçları da hayırlı bır şekilde çıkar 🥰