ggzmkrcc Bugun doktora gittim ilac veremem dedi sprey verdi bogaz için sadece. Ihlamur adaçayı zrncefil falan içne diyor ne yapacağım ben göğüs kafesim acıyor artık😩
beatrice ggzmkrcc arkadaşım zencefille balı karıştır güzelce ye, ciğerlerini de boğazını da yumuşatır. Bir de en önemlisi bolca ılık su iç
Gizemsongul Ballı ılık süt dene canım Yada Bi kaşık pekmez bi kaşık zeytinyağı karistir hafif ılık olsun iç Gecmis olsun
ggzmkrcc [bilinmeyen] genital mantara cvp verirken miden bulanmıyor buna mı bulanıyor? İnşallah senin de başına gelir o vakit çaresiz kalırsın da anlarsın.
melikeb10 [bilinmeyen] terbiyesiz seni ne var söylediğinde ne postlar açılıyor ne var bunda bu ne saldırganlık
beatrice [bilinmeyen] burda terbiyesizlik etmenin anlamı yok, balgam denilen şeyin ayıp bir tarafı da yok. Bu forumda pek çok hamilenin yaşadığı sorunlara çözüm bulmak için burdayız, rahatsız olduysanız girmeyin foruma
PnarSazakBulut [bilinmeyen] bu ne terbiyesizlik çok bulandıysan bence sen direk uygulamayı falan sil kullanma insanlık halidir sende hiçbi olmadı kimse kimsenin ne yazdığına karışamaz uslubün ve konuşma tarzların çok usulsüz