Seher- bu 3. Gebeliğim üçünde de aynısını yaşadım . Hamile kalır kalmaz peçeteye silinince minik minik gelen yeşilimsi akıntı . Be bir koku ne bir kaşıntı hiçbir şey yok. Defalarca idrar testi mikroskobik testler üreme testler hepsini yaptırdım hepsi Temiz. Bir kez de fitil kullandım bir işe yaramadı. Yine de testlerinizi bi yaptırın