Mervensari Sancım yok ama aşırı kasılmam var belim kopacak yerinden çıkacak bazen adet sancısı giriyor doğum belirtisi olabilir mi 35+1
Fxfx Mervensari kasılma dediğiniz adet ağrısı gibi olmuyor.. Kasılma karnınızın sertleşip yumuşaması.. Bu düzenliyse ve bir de bel ve kasık ağrısı varsa doğum başlangıcı sayılabiliyor.. 27.haftadan beri sadece kasılma sebebiyle çok kez hastanede yattım🙄
kubuduru Fxfx ben de 27 haftadayım günde 2 3 kez karnımın bir kısmı sertlesiyor bebek toplanıyor gibi bu normal mi acaba ?
Fxfx Mervensari düzenli kasılmalar doğumu başlatabilir bu yüzden her defasında yattım ve durduruldu.. Allahtan tek kişilik odalardı
Fxfx kubuduru bebek toplanması farklı bir durum benim Dr um onun için normal demişti.. Zaten bir süre sonra kendiliğinden geçiyor.. Fakat kasılma naparsanız yapın geçmiyor.. Ancak hastanede ilaçla durdurdular🤷♀️