XelisaX Merhaba hanımlar, daha önce bu hapı kullanan ve gebe kalan oldu mu? Yada bu hapı kullanıp bir adet olup bir sonraki ay hamilelik düşünüp hamile kalan oldu mu? Bu hapın 2-3 ay etkisi oluyor mu?
Feyza- XelisaX canım ben ella hapını bir hafta da iki kez kullanmak zorunda kaldım 5 ay adet düzenimi bozdu minik kistler yaptı sağ yumurtalığım da ben çok zarar gördüm bu haptan bi daha da kullanmam diyorum kendime 💐
Maviss1525 XelisaX Bende genel olarak bu hapı kullanıyordum arada kaçamak olunca ama herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür hemende hamile kaldım adetimi vs.hiç etkilemedi ama farklı bir markayı kullandığımda hastahanelik olmuştum alerji yapmıştı en iyisi bu hap diye biliyorum bende hamile kalmamı vs.etkilemedi
Feyza- XelisaX tabi canım şuan 32 haftalık hamileyim lafın doğum doktoruna söylediğim de bu hapın yılda en fazla 3 kez kullanılma şansı varmış belki de ben 1 hafta da iki kez kullandığım için öyle olmuştur çünkü ertesi gün hapının 1 tanesin de 30 tablet olan doğum kontrol hapı birmiş benim Adet düzenimi bozdu ondan dolayı nişana kullanmayı düşünmem
XelisaX Maviss1525 Bu habere çok sevindim benimde adetimi geçiktirmedi, bugün adet oldum bu adet bitince denemeyi düşünüyorum inşallah hamile kalırım 🙏🏻
Maviss1525 XelisaX Adetten sonra ovülasyon tarihlerini tam yakalarsan olur inşaAllah canım ben o şekilde takip etmiştim çok şükür hemen oldu Allah gönlüne göre versin 🌸