Nur6 Kızlaaaar çok Korkuyorum bütün basur belirtilerim var,hamilelikte sıklıkla oluyormuş 😞Doğumdan sonra geçer diyorlar ne kadar doğru ne yesem geçer,gerçekten geçiyor mu ???
Atlass Nur6 gecmiyor anam gecmiyor 2 bucuk ay olduk dogum yapalı tuvallet korkullu rüyam kabusum oldu 😬😬
Kasimannesi38 Nur6 bende şuan basur sorunu yaşıyorum resmem kocaman meme çıktı ve sancidan ağlıyorum.bunikinci kez oluyor gebelikte incir kürü yaptım.gecmisti ama.birden bugün yine oldu ve doğum.sancilarimda var henüz yeni 37 haftaya girdik moralim çok bozuk bebegim 2500 kilo ve doktor sancin çok dedi acı da çekiyorum basurda çabası ne yapcm bilmiyorum oturamiyorum bile
Atlass Nur6 sıcak su tut rahatlatıyor ve kremlerinden kesin al sür ilk elinle cevresini yumuşat sonra icine sok biraz acıyor ama iyi geliyor