Merhaba canım anneler;
Bugün ilk kez NST ye girdim herşey yolunda dedi doktorum. Kızımın kilosu 3369 gram 48 cm. Kafası bir hafta önden gidiyor, bacakları bir hafta geriden geliyor dedi doktorum. Ama önemli değil birer haftalar normal kabul ediliyor dedi. Tabiki yinede içine sinmedi sizede bir sorayım dedim 🤦🏼♀️