sevdaozkn Kızlar çok şükür 33+5 haftamıza ulaştık. Normal doğum olacak gibi gözüküyor şimdilik 👍🏻normal doğum ypann var mı Yada yapacak olan kaçıncı haftada yaptınız ? çok zorlandınız mı suanda ben çok zorlanıyorum taşımakta🙄😩
baby3_ sevdaozkn inşallah rabbim sağlık verir gönlünce olur . Bende ikiz gebeyim 21 haftalız. Kesinlikle normal düşünmüyorum. Tek gebelikte bile risk varken ikizde gözüm yemiyor açıkcası. Ama herkes farklı her bünye farklı
1PrensAnnesi sevdaozkn ya ben tekinde zorlanıyorum seni tahmin edebiliyorum ne zordur kolay doğumun olur inşallah
2artiikizannesi sevdaozkn vala ben 29.hafta içindeyim 78 kiloyum taşımakta çok zorlanıyorum çocukları normal doğumu doktorunuzmu dedi acaba bana hep sezeryan diyolar ama
sevdaozkn Mineust 5 6 kilo felan aldım Oda bebeklerin kilosu bile değil zaten hamileyken kilo almıyorum sen
sevdaozkn baby3_ benimde doktorum normal diyor bende israrcı değilim hiç bir konuda Allah hepimizin yardımcısı olsun
sevdaozkn Mineust benim bünyemden cnm almıyorum normalde zayıf değilim zaten bide hamileyken alsam düsenemiyorum😂
Evimvebebegim Cannn benimde 5 inci haftada 12 bin küsur çıktı bende merak ediyorum acaba ikiz mi diye
baby3_ Ikizannesiiiii ayy maşallah canım isteyen herkesin gönlüne göre versin . Ben serklajlıyım 21 haftalığız kızlarımla . Korkuyorum çok
ikizkelebeklerim06 Ikizannesiiiii neler onerirsin 31 deyim ben de biri makat. Son haftalar ve doğum adına tüyolarin var mı ?
Ikizannesiiiii baby3_ amin inşallah canım. Hiç korkma ben korka korka hemde sürekli moral bozan bi doktorla 37 ye kadar geldim hep dua ettim çocuklarla sürekli konuştum. Sadece hamileligimi zehir etmişim dua et teslim ol. Rabbim sağ salim kucağına versin insallah
sevdaozkn Ikizannesiiiii maşallah canım böyle duyunca çok seviniyorum biraz erken geliyor sanırım ikiz bebişler🤗
Ikizannesiiiii sevdaozkn alışagelmiş mi doktorlar mi riske atıyor acaba erkenden işliyorlar ikiz riskli erken doğum olabilir diye. Benim ki erkenden başladı ama çok şükür öyle olmadı canım. Ama şu gerçek fazlasına anne dayanamıyor zaten 😊