Mervece06 herkesin bünyesinin farklı olduğunu, her hamileliğin aynı geçmediğinin bilincinde değil kimse. Genelde halsizlik, yorgunluk kaçınılmaz oluyor. Ki yoğun bulantı veya kanama ile geçirilen hamilelikler en zoru. Kimseye kulak asmayın. Elbet geçecek bulantılar. 🙏🏼 Canınızı sıkmayın.