Merhabalar 35 yaşında üçüncü gebeliğimi yaşıyorum 24 haftalık gebeyim bugün şeker yüklemesi yaptırıdım doktorum aradı ve değerimin 160 olduğunu söyledi çok yüksek değil 200 gibi korkulacak bir değer değil ama tedbir amaçlı dahiliyeye yönlendirdi.İki gebeliğimdede çıkmamıştı benim gibi olan ve doktorun nasıl bir yol izlediğini bilen bilgi verebilirmi?Yarın sabahtan dahiliyeye gidicem inşallah!