Merhaba 39+3 te vajinada batma hissediyorum ara ara oluyor özellikle bebek hareketlendiği zamanlarda batma çok farklı tam tarif edemiyorum iğne batması gibi saniyelik oluyor bu durumu yaşayan varmı neden olur aceba .? Henüz doğum belirtimizde yok bekliyoruz