Haticee1 Çok yüksek değil gebelikte 2.5 in altı olması gerekiyor gecikmeden dahiliye doktoruna gosterin ilaç dozu ayarlamasi yapar size, benim ergenlikten beridir var ilac kullaniyorum hamile kalicada ilk baslarda 3haftada bir sonrasinda her ay olcturuyorum cikan sonuca gore ilacimin dozunu ayarliyor doktor