Az önce kayınvalidemle aynı konuşmayı yaptık 😁 37+4üm. Göğsümün altı dün daha boştu bugün daha dolu sanki, dedim anne bu ineceğine çıkıyor mu? Yok dedi, kilo alıp büyüyor ondan, yoksa aşağı inmiş bak dedi.. Kasıklarımın arası biraz şiş.. Bakalım artık.. 2 gündür baya da yürüyorum. Merakla bekliyorum gelse artık diye 😁