Kızlar 2 buçuk senedir çalışıyorum şu an 28+5 teyiz yakında Doğum iznine ayrılacağım bebeğime bakacak kimse olmadığı için iznim bittikten sonra işten ayrılmak zorunda kalacağım kasım da tam 3 sene oluyor o zaman kadar Doğum izninde olacağım işten çıktıktan Sonra ne gibi haklarım olur yardım eder misiniz lütfen 🙏