Leylaozlgl Mrhb benim dogumuma az kaldı ve sezeryan olacam bu ikinci sezeryanim sizden tavsiye almak istiyorum doğum dan sonra yatak bezlerini mi kullanmak yoksa depend emici kulotlar mi daha rahat hangisini tavsiye edersiniz
Serzeyyyy Leylaozlgl cidden rahat edersiniz yani kilot gibi giyip yandan yırtarak çıkartırsınız. Tekrar üstüne iç çamaşırı da giymenize gerek yok.
Pnar12016 Leylaozlgl depend çok büyük kurtarıcım oldu valla bence en iyisi depend hatta ben sezrryandan sonrada baya kullandım o lastik kısmı göbüşü de azıcık topluyor ☺️
Leylaozlgl MuhAnne bende bilmiyorum ilk sezeryanimda kullanmadim ama bu ameliyatından sonra kullanacam
Serzeyyyy MuhAnne giymek isterseniz giyebilirsiniz istemezseniz de giymeyebilirsiniz. Kilot bez olduğu için ben giymemiştim