Nergis977 Merhaba benim gibi epilepsi ilacı kullanıp hamile olanlar nasılsınız . Dr sorun yok dedi ilacıma devam ediyorum ama içimde hep bir korku…
Ipek0z Ben de epilepsiliyim, ilaçlarımı yarı yarıya azalttı doktor bir problem olmayacağını söyledi. Korkma sağlıkla doğuracağız inşallah 🙏