Deletedmom360 bilmiyorum inan ki canim hani ne zaman doktora gitsen doktorlar soruyor eşini de sorunu varmi yok diyorum.ama bilmiyorum diyor ki biz evlenmeden önce gitmiş baktirmis hatta doktoru demiş ki eğer evlenince gebelik düşünmüyorsanız korunun sprem sonuçlarıniz çok iyi. Ama evlendik evleneli hiç test yaptırmadı. Ve bende ondan şüphelenmeye başladım açıkçası