Prens_annesi2206 Kızlar 45 gün oldu doğum yapalı akşama mercimek çorbası yapmak istiyorum gaz yaptığını biliyorum ama bir iki kaşık da yesem çocuğum sancılanır mi baya oluyo yemeli çok korkuyorum valla ne yesem gaz yapacak gibi geliyo 😞
asyaninannesii Prens_annesi2206 ben akşam mercimek çorbası yaptım yedim bisey olmadı canım yine de bilemem tabi kızım 17 günlük benim de bende muz yemek istiyorum yedim hatta bebeğim kakasini yapmakta zorlandı kabiz yapıyor herhalde ben cok severim de su 3 4 gündür yemiyorum ama yesem acaba tekrarlar mi diye korkuyorum iste
asyaninannesii Prens_annesi2206 kendi annem 40 çıkına kadar riskli şeyler yeme demişti mercimek çorbasından bisey olacağını zannetmiyorum Canim sana da 40 I geçmiş zaten doğum yapalı ben dün akşam yemiştim
Gamzelinur Prens_annesi2206 yapar sakın yeme ben yasadım onu çok zor mercımek kola bı çok sey yapıyo bıraz daha sabır ve rezene çay iç senın için satılıyor çok gazı olan çocuga 1 cay kaşığı verıyorlar ama ben kendım içtım hep
Prens_annesi2206 asyaninannesii çok severim ama çok çektim ilk zamanlar hele mahvolmuştum erkek bebek gazlı olur derlerdi de inanmazdım o yüzden su içmeye korkar oldum yani😏 😂
asyaninannesii Gamzelinur bana ve bebeğe bisey olmamıştı canım demek ki insandan insana fark ediyor kola gazlı olduğu icin gaz yaptığını biliyorum
asyaninannesii Prens_annesi2206 bende cok severim muzu ama insan korkuyor iste canım 😂hala da yiyesim var napcam bilmiyorum nefis istiyor iste bizimkinde kız bebek ama böyle şeyler yedigim zaman huysuz oluyor hemen rezene çayi içiyorum bi nebze iyi geliyor
Prens_annesi2206 asyaninannesii çok teşekkür ederim kuzum bende Rezene çayı içerim yedikten sonra inşallah da olmaz ☺️
asyaninannesii Prens_annesi2206 kocaman 1 bardak ic canım ben her akşam içiyorum kocaman bardakta iyi gelir Allah’ın izniyle
Tatlisannedilekk Prens_annesi2206 ben mercimek çorbası yemiştim okadar da kimyon koydum ama bin pişman olmuştum yediğime gazdan duramadım