Mmmerve123 kullandım canım , ama dediğim gibi pişman oldum çünkü sürekli aradı , şimdide ayakta sallanmak istiyor , hele birde 2.kez hamile kalınca çok zor bir süreç oluyor . Benim bi tanıdığım var onun çocuğun da da kullandılar çocuk alıştı ve nereye giderlerse hep ana kucağını aradı çocuk