36 yha kadar sanci agri vardı son 2 haftadır hiç birşey yok artık nts de bile çıkmıyor. Açılmada yok rahimde yumuşama da yok 😂 38+4 olduk doktor bu gidişle 40 haftayı gecer dedi o zamanda 4 kilodan fazla oluyor. Hurma yiyorum plates yapıyorum merdiven inip çıkıyorum temizlik yapıyorum 🤗 ama yine birşey yok ben şimdi napacam hanımlar 😂😂😂